Лансирането на марката DS през 2015

Лансирането на марката DS през 2015

DS става самостоятелна марка официално на 1 юни 2014 и заявява своята амбиция: завръщане на френските автомобили във високия клас. DS продължава иновативността и отличителността, наследени от неговия предшественик, DS от 1955. Създаден за клиенти, които искат да изразят своята индивидуалност, гамата на DS включва моделите:

  • DS 3,
  • DS 3 Cabrio,
  • DS 4,
  • DS 5,
  • DS 5LS*,
  • DS 6*.

В годината на лансирането си DS отпразнува 60-годишнината от оригиналния DS. На автомобилното изложение в Женева новата марка разкрива своя рекламен слоган – DS AUTOMOBILES, SPIRIT OF AVANT-GARDE, който обобщава душевността на DS. В Женева, Марката разкрива още и своя нов DS 5, който, от своя страна, поставя основите, върху които се идентичността на новия DS, с новата визия на предената си част, високотехнологично оборудване, усъвършенствани и мощни, ефективни двигатели.

За да отпразнува 60-годишнината от рождението на оригиналния модел и да се обяви лансирането на марката DS, в градините на Тюйлери в Париж се провежда забележително събитие – DS Week (Седмицата на DS) . От 19-ти до 24-ти май, DS Week привлича над 12 000 посетители на своето авеню, оформено в стил “Хаусман”, покрай което са разположени шест бутика с тематика историята на Марката и колекция от стари и нови автомобили, потапящи посетителите в света на новите луксозни френски автомобили и съпровождащи гостите в истинско пътешествие във времето – от 1955 г. до настоящето и бъдещето.

DS Week достига кулминационната си точка си в уникален момент – най-голямото струпване на колекционери на DS в световен мащаб:
– Над 700 класически автомобили DS и повече от 1500 страстни почитатели от цяла Европа се събират на историческата писта Линас-Монтлери, на юг от Париж, на 23 май. Съпроводена от концептуалния автомобил Divine DS и новия DS 5 на следващия ден, колекцията и придружаващите я фенове преминават край река Сена, за да се съберат заедно на площад Конкорд.

*Предлагани само в Китай.