Все още с водеща позиция през 60-те

Все още с водеща позиция през 60-те

През 60-те години DS 19 затвърждава своя имидж на изискан и комфортен автомобил. През 1960 е представена версия кабриолет, а през март 1961 за първи път се прави подобрение в окачването. Конските сили от 75 стават 83, което увеличава максималната скорост на автомобила до забележителните 150 км/ч. През септември 1962, DS се сдобива с изцяло ново черно бордно табло, подчертано с фина сива линия, както и с опция радио като на DS 19 Prestige. С първия си цялостен фейслифт през 1962, DS заменя старата предна престилка с два гумени буфера в предната част и по-ниска броня. Промените подобряват аеродинамиката на автомобила, което намалява разхода на гориво и увеличава максималната скорост до 160 км/ч.

Odyssee-heritageDS-21-Cabriolet

DS Pallas, представен на автомобилното изложение в Париж през 1964, включва оборудване, което никога до сега не е било част от френски автомобил масово производство. От останалите модели DS той се отличава именно с луксозното си оборудване, като например хромирани лайстни, специални тасове на колелата, задни светлини с хромирани елементи и допълнителни фарове. В интериора – седалките са по-плътни, облегалките отпред по-високи. Ексклузивна кожена тапицерия се предлага като опция. DS Pallas се предлага в цветовете на останалите модели DS и специален цвят металик в допълнение.
DS 21, се присъединява към гамата в допълнение към DS 19, който се предлага до 1955 (имената им обозначават обема на двигателите). Нов фейслифт е направен през 1967. Освен безупречния стил, той получава и ново оборудване в сферата на сигурността – прочутите въртящи се фарове, които се предлагат стандартно за версиите Prestige, Pallas и Cabriolet. С тази екипировка, DS осветява вътрешността на завоите и кръстовища, още преди шофьорът да е навлязъл в тях!

Odyssee-DS-19След изцяло черното бордно табло от 1968 и заменянето на DS 19 с DS 20, през 1969 бордното табло е отново с изцяло нов дизайн и е направено основно подобрение на задвижващата система. Двигателят на DS 21, с обем 2, 175 cm3, е екипиран с елекронно контролирана система на впръскване, която постига увеличение на мощността до 139 к.с. и максимална скорост от 185 км/ч. Повече от всякога, DS изтъква своите позиции пред конкурентите и се отличава от тях във всяко едно отношение.